earthlife

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Läxor -.-"

Av Karin - 27 februari 2012 18:23

Hej!   

Jag har bra och dåliga nyheter... 

Den bra: Jag kom in på skolan jag sökte till!!!  

Den dåliga: Den här skolan har börjat göra reglerna strängare!   Jag överdriver inte... Ni får inte vara på isen, ni måste gå den långa vägen, har du inte inneskor!?, det här är en tyst zoon...                                                         Bla,bla, bla! Jaja, nu har jag varit tråkig så ni får se en liten bild på min brorsas katt!(Hade ingen bra på min)               Fin??? :D Kanske lite stor, men ajja... ^^      



                                                                      BYE                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 2 mars 2012 21:24

Hejsan bluggen!    Har inte skrivit sen i måndags, men veckan var knappast särskilt intressant. skola, läxor, dator, skola, läxor, dator... Om och om igen! Man ajja ^^ Har tröttnat på låtarna jag brukar lyssna på... Har ni några tips??   Lägger...

Av Karin - 23 februari 2012 17:14

Chaoo bloggen    Lyssnar fortfarande på lanlåten ^^ Har liksom blivit lite beroende... Haha   Lol                                                   Idag har jag kollat på Jurassic Park och Missa Mi. Har sett båda förut, men Missa Mi är fortfarande ...

Av Karin - 23 februari 2012 03:45

Hejjsan bloggen!     Jag gjorde nyss den här bloggen och jag hoppas att ni gillar den...                                   Just nu lanar* jag. Nice! Fast man blir ju lite trött    Här kommer en lanlåt om dreamhack summer. Ngn gång ska jag gå. M...

Presentation


Här är min lilla blogg ^^ Hoppas ni gillar den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du läst Eragon-serien???
 Japp! ^^ Heeela!
 Inte alla böcker, men några...
 Nej...
 Nepp, fast jag ska!
 Nix, men jag har en kompis som försöker övertyga mig att läsa den...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards